Strona oraz urządzenia mobilne korzystają z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Informacje serwisowe.

Literatura warsztatowa erWin.

W systemie erWin on-line znajdziesz elektroniczne informacje dotyczące napraw i warsztatów Volkswagen.

Dowiedz się więcej

Informacje dla zainteresowanych
autoryzacją serwisową.

Autoryzowane Serwisy Volkswagena powinny zapewniać klientom wysoką jakość oferowanych usług, między innymi dzięki fachowej wiedzy pracowników, nowoczesnemu wyposażeniu warsztatu oraz stosowaniu określonych procedur. Spełnienie standardów jakościowych określonych przez Producenta umożliwia przyłączenie do sieci Autoryzowanych Serwisów Volkswagena. W Polsce przedstawicielem firmy Volkswagen AG, upoważnionym do autoryzowania nowych Serwisów Volkswagena, jest:

Volkswagen Group Polska” sp. z o.o., ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań

Podmioty zainteresowane autoryzacją serwisową i uzyskaniem szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem:

partnerserwisowy@vw-group.pl

Szkolenia techniczne.

Uzyskaj informacje o szkoleniach technicznych dla personelu warsztatów.

Koszt połączenia - opłata jak za połączenie międzymiastowe wg cennika operatora.

Dział Akademii Szkoleń:

+ 48 61 62 73 666

Narzędzia specjalne i wyposażenie.

Informacje na temat narzędzi i wyposażenia dostępne pod numerem telefonu:

+48 61 62 73 597

Diagnoza VAS on-line.

Wykonanie procedury kodowania niektórych elementów chronionych (np. zestaw wskaźników, nawigacja, ponowne zakodowanie kluczyków itp.) jak również przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania wybranych sterowników wykonywane jest poprzez urządzenie warsztatowe VAS podłączone w trybie on-line do centralnych systemów Producenta (tzw. diagnoza GeKo/SVM).

Dostęp do diagnozy w trybie on-line dla niezależnych warsztatów udostępniany jest poprzez połączenia online, konieczne jest spełnienie określonych wymagań technicznych oraz zainstalowanie oprogramowania diagnostycznego Offboard Diagnostic Information System. Wymagany jest także specjalny identyfikator użytkownika. Więcej informacji można znaleźć w Prezentacji systemu erWin.

Wszelkie zapytania odnoszące się do możliwości uzyskania certyfikatu do kodowania on-line prosimy kierować na adres:

"Diagnoza GeKo/SVM" Volkswagen Group Polska Sp z o.o., ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań

Informacje techniczne dla warsztatów.

W trudnych przypadkach wesprzemy działania naprawcze.

Dowiedz się więcej

Informacja Techniczna –
Zapytania Techniczne.

W celu naprawy pojazdu należy w pierwszej kolejności skorzystać z literatury technicznej publikowanej przez Producenta m.in. w systemie erWin. Zakładamy również, że dysponują Państwo odpowiednio przeszkolonym zespołem serwisowym oraz koniecznymi pomocami warsztatowymi, narzędziami i środkami mierniczymi. W trudnych przypadkach wesprzemy prowadzone przez Państwa działania naprawcze.

Prosimy wziąć pod uwagę, że udzielamy odpowiedzi na zapytania techniczne wyłącznie dla niezależnych warsztatów zarejestrowanych i posiadających numer KVPS w VGP (KVPS - Rejestr Partnerów Koncernu Volkswagen).

Taka forma doradztwa technicznego jest odpłatna - koszt konsultacji wynosi od 80 do 180 zł/netto w zależności od złożoności i przygotowanego materiału.

W celu wysłania Zapytania Technicznego prosimy o wypełnienie załączonego formularza i przesłanie na adres e-mail:

technika.volkswagen@vw-group.pl Formularz kontaktowy (PDF; 968 KB)

Powrót na górę
3