Hamulce.

Masz pytania? ZADZWOŃ

Hamulce i płyn hamulcowy.

Jazda w popołudniowym korku, wyjazd w góry z długimi zjazdami w doliny, wąska, kręta droga – każda podróż jest inna. Ale wszystkim towarzyszy to samo przyjemne uczucie, że możesz polegać na oryginalnych hamulcach Volkswagena.

Oryginalne tarcze i klocki hamulcowe Volkswagen

Dopasowane do Twojego Volkswagena i Twoich wymagań odnośnie bezpieczeństwa.

Abyś nie zapomniał o żadnym serwisie i zlecał jego przeprowadzenie we właściwym terminie, na słupku drzwi przyklejamy naklejkę z podanym terminem lub informuje o tym komunikat na wyświetlaczu komputera pokładowego.

Twoje korzyści:

  • Bezpiecznie.

    Dzięki krótszej drodze hamowania.

  • Dokładnie dopasowane.

    Zaprojektowane dla Twojego Volkswagena i dostosowane do jego masy, mocy i prędkości maksymalnej.

  • Wytrzymałe.

    Wytrzymałość potwierdzona w testach praktycznych na ponad 500 000 km we wszystkich warunkach atmosferycznych.

Informacja o produkcie:

Oryginalne hamulce Volkswagen zapewniają wysoką skuteczność i bezpieczeństwo hamowania, zarówno przy niskich temperaturach, jak i długich zjazdach, z pustym bagażnikiem lub z całą rodziną i bagażem, gdyż optymalnie współpracują z układem hamulcowym Twojego Volkswagena i są dostosowane do prędkości maksymalnej i masy samochodu. Ich jakość jest wyższa niż wymagania normy dot. hamulców ECE-R901.

Maksymalna skuteczność dla Twojego bezpieczeństwa.

Abyś mógł bezpiecznie zahamować, hamulce muszą dać z siebie wszystko i wytrzymać ogromne ciśnienie oraz ekstremalne temperatury.

Wysoka temperatura.

Przy zjazdach ze wzniesienia hamulce narażone są na działanie temperatur od 800 do 1000 stopni.

Duża moc.

Jeżeli gwałtownie hamujesz, moc hamulców wynosi nawet 883 kW (1200 KM), zatem wielokrotnie przewyższa moc silnika.

Wysokie ciśnienie.

Przy hamowaniu z pełną siłą klocki hamulcowe dociskane są do tarcz hamulcowych ze średnią siłą ok. 15 000 N.

  • Hamulec ręczny zaciągnięty, zbyt niski poziom płynu hamulcowego lub awaria układu hamulcowego.

    Jeżeli hamulec ręczny jest zaciągnięty, spuścić go. W innych przypadkach niezwłocznie udaj się do najbliższego warsztatu w celu usunięcia usterki.

    Ważne:

    • Jedź powoli.
    • Nastaw się na dłuższe drogi hamowania.
    • Być może będziesz musiał mocniej wciskać pedał hamulca.
  • Spuszczanie hamulca ręcznego

    Pociągnij dźwignię do oporu w górę. Wciśnij przycisk blokady. Przesuń dźwignię w dół.

  • Świeci się: pedał hamulca nie został wciśnięty.

    Aby włączyć bieg umożliwiający jazdę, należy wcisnąć pedał hamulca.

    Miga: przycisk blokady na dźwigni zmiany przełożenia nie zazębił się.

    Ruszenie będzie niemożliwe. Aby włączyć bieg umożliwiający jazdę, należy wcisnąć pedał hamulca i zazębić blokadę dźwigni zmiany przełożenia.

  • Pedał hamulca nie jest wciśnięty.

    Wciśnij do oporu pedał hamulca.

  • Przednie klocki hamulcowe zużyte.

    Udaj się do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena, aby sprawdzić wszystkie klocki hamulcowe i w razie potrzeby wymienić.

Wskazówki dotyczące hamulców.

Zatrzymanie się we właściwym momencie, żadnego poślizgu - hamulce muszą się mocno napracować, aby zapewnić Tobie bezpieczeństwo.
A co Ty możesz dla nich zrobić? Poniżej kilka wskazówek.

Oryginalny płyn hamulcowy Volkswagen.

Własny standard dla Twojego bezpieczeństwa.

Większe bezpieczeństwo przy ekstremalnie niskich temperaturach i dużym obciążeniu, większy odstęp czasu między wymianami. Oryginalny płyn hamulcowy Volkswagen został opracowany równolegle do układu hamulcowego i znacznie wykracza ponad standardy, a dokładniej mówiąc: wyznacza własny standard - normę VW 501 14.

Kontrola bezpieczeństwa pojazdu

Bezpieczeństwo z certyfikatem i niewielkim nakładem czasu.

Sprawdzimy Twojego Volkswagena od silnika po hamulce – także w Express Service. Rezultat: dobre zachowanie wartości, certyfikat jakości i naturalnie także przyjemne uczucie, że możesz jeździć bezpiecznie.

Powrót na górę
3